Pronájem tiskáren

Je vaše tiskárna nefunkční a vaše dodavatelská společnost jen kroutí hlavou a doporučuje vám nákup nového zařízení, na které vám již v rozpočtu nezbývají prostředky? Nevěste hlavu. Řešení je jednoduché. Ozvěte se nám.

Tiskárnu si můžete za výhodných podmínek pronajmout. Jak na to?

  • 1
    Specifikujete nám vaše požadavky na zařízení a intenzitu jeho používání. My vám doporučíme několik tiskáren, z nichž si budete moci vybrat.
  • 2
    S pronájmem tiskárny do kanceláře se nepojí žádné vstupní poplatky. Vše, co budete platit, jsou pouze pravidelné měsíční poplatky za pronájem.
  • 3
    Délku nájmu si můžete zvolit z 36, 48 a 60 měsíců.
  • 4
    Zařízení je po celou dobu pronájmu v záruce, nemusíte se tedy o nic starat.
  • 5
    V případě problému se naši technici postarají o jeho vyřešení. Vy tak budete moci do 24 hodin od nahlášení znovu tisknout.

Samozřejmou součástí vstupních procesů pronájmu je dovoz zařízení, jeho následná instalacenastavení. Naši technici vám navíc detailně vysvětlí, jak zařízení používat a zajistí proškolení vaší obsluhy. S tou si poradí opravdu každý. Našim klientům totiž dodáváme výhradně zařízení se snadným ovládáním a nízkými provozními náklady.

Ať již si zvolíte pronájem černobílé či barevné tiskárny nebo nájem multifunkční tiskárny, můžete si být jisti, že řešení, které od nás dostanete, bude šetřit vaši kapsu i životní prostředí. V rámci ucelenosti naší dodávky vám nabízíme uzavření komplexní nájemní a servisní smlouvy, díky níž se již nebudete muset starat vůbec o nic. Kromě běžného servisu a oprav vám budeme pravidelně dodávat i spotřební materiál, to znamená papír a tonery.

Váháte ještě, zda je pronájem tiskáren tím pravým řešením pro vaši firmu? Ozvěte se nám a my vám zcela zdarma provedeme analýzu vašich nákladů na tisk a návrh jejich snížení. Rozhodnutí o tom, zda náš návrh optimalizace využijete, již bude jenom na vás.